New year 2012

Hej bloggen och gott nytt år!

Nu har det gått en vecka in på det nya året och jag sitter åter hemma i Umeå i mitt lilla studentrum som utökats med lite nya prylar. Kom hem igår med hjälp av pappa och lillebror så jag slapp släpa alla saker på bussen vilket jag är väldigt tacksam över. Kändes inte alltför kul (eller säkert...) att släpa med en TV och högtalarsystem på kommunal buss...ensam. Ja, jag erkänner, jag är en aning paranoid forrtfarande efter min väskstöld i höstas, men who can blame me?

I alla fall, dagen ska ägnas åt att städa och packa upp och framförallt piffa till med alla nya prylar! Pappa och brorsan fixade TV:n och högtalarna igår men jag har fortfarande gardiner att sätta upp och lite allmänt småfix.

Kan för övrigt säga att jag har haft ett grymt "lov" i Sundsvall, jag skulle verkligen velat stanna längre, men med tanke på att jag har två redovisningar nästa vecka på uppgifter jag inte ens gjort kändes det bäst att dra iväg norrut så man kan få lite studiero, annars blir det lätt att jag hamnar i fällan att bara göra massa annat istället för att plugga och då slänger ihop något i sista stund. Ska verkligen försöka bli bättre på att plugga detta år! Det är väl ingetnyårslöfte, men jag ska försöka i alla fall!

Oh well, jag slänger väl in ett inlägg till ikväll, men nu ska jag fortsätta pyssla i mitt rum!

Ha det bäst, läsare!

Ciao



2012 kommer bli grymt!!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback