Ljus i tunneln

Goddagens världen!

Intet nytt, sitter fortfarande och tragglar på den jävla mediaanalysen! Men hör och häpna, jag börjar komma nånvart, woho! Är nu klar med typ 2/3, vilket känns grymt! Bara metod-delen kvar innan jag ska ge mig på min absoluta favorit - Diskussion!!!

Alla som känner mig hyfsat väl vet att jag kan vara ganska diskussionsbenägen, därför gillar jag att skirva diskussioner i arbeten, hehe! Problemet är att jag ofta svävar iväg och inte håller mig till ämnet. Host, kanske inte så bra, men men, ska göra mitt bästa. Min käre far har hotat mig med att inte byta min jacka om jag inte pluggar, gaaaah, får inte hända! Så nu skriver jag så tangenterna glöder igen och högtalarna dundrar med musik. Jävlar vilken bas det är i dom alltså, me like, hehe!

Men, mina små filurer, nu ska jag göra mig lite te och fortsätta skriva. Jag har en förhoppning om att kunan ge mig iväg och träna lite innan middagen, så kan jag ligga i sängen och titta på handboll hela kvällen med gott samvete.

Ha det bäst!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback