It´s cold around me

Hej allihopa!

Här sitter jag och fryser häcken av mig! Seriöst, tog en promenad tidigare idag och sen jag kom hem har jag frusit som fan! Gick ut bara för att bli av med mitt magont men jag tror banne mig att det har blivit värre, och nej, det blir inte bättre av att jag fryser direkt. Har myst ner mig i mina student 2009-mjukisar och kofta och fötterna bekläds av både ullsockar och mina tofflor jag fick av mamma innan jag åkte hem (för övrigt galet awesome, måste fota och visa nån dag), bara mössa och vantar som saknas.

Anyhow, ska fortsätta jobba på mina uppgifter litegrann och dricka upp mitt te i hopp om att värmen sprider sig, sen blir det lite mat. Kyckling ligger på bänken i köket och tinar, vet dock inte vad jag ska ha till, men det ger sig väl. Sen får jag besök av en kompis som jag har lovat att lära dansa. Det ni! Vi får väl se hur det går. Bra träning inför framtiden I guess, haha!

Nåväl, åter till min mediaanalys.

Later!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback