Happiness is a drug

Toodels läsare!

En vecka utan blogg, ber om ursäkt! Har mina anledningar, rapportskrivande, seminarier, redovisningar och nu i slutet av förra veckan + helgen har det varit återspark med våra nollor. Har haft en så sjukt rolig helg så det är inte klokt! Torsdagen bjöd på vinterlekar och tävlingar, vilka mitt lag vann, mohaha! Hade dock väldigt mycket träningsvärk i benen efter min träning i början av veckan så att springa runt i djupsnö var inte det allra skönaste, haha, men kul som fan!

Fredagen bjöd på lekar på IKSU, massa bus och kul, sen förfest och utgång på det. Tog det relativt lugnt och taggade för lördagen. Lördagen i sin tur bjöd på förfest i form av barnkalas med allt vad det innebär (nästan), partyhattar, lekar, fiskedamm och kurragömma! Sedan drog sig alla över till Corona och kvällen fortsatte i bästa möjliga sällskap och mån. Blev dock typ utslängd av en vakt vid ett, inte okej! Men men, hon gjorde bara sitt jobb. Var riktigt sliten på söndagen dock, låg i sängen och kollade på TV nästan hela dagen och var allmänt seg, haha! Det är smällar man får ta. Nu blir det lugnt i helgen hemma i Sundsvall med mina flickor och mamma, sen åter tagga inför Student Skii...vis av erfarenhet från förra året så vet jag att det kommer bli grymt!

Men men, just nu då? Sitter i ett nystädat rum och funderar på att fika lite, ta en kaffe eller nåt, börjar bli lite småhungrig men tycker det är för tidigt för middag. Senare vankas handboll på TV och självklart sitter jag bänkad! klockan 20 börjar det på tv4 för dom som är nyfikna, hehe!

Men men, lite fika så blir det här bra!

Ha en bra måndagskväll, läsare!

Ciao



Slänger in en bild från förra årets Student skii, är så taggad!!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback