Torsdag 120209

Hej hopp!

Bloggen har lidit x antal dagar, mest på grund av att jag är så lat, mohahaha, sen har jag lite kaos i min skalle just nu, har mycket att tänka på och vare sig jag vill eller inte tänker jag på det...lite jobbigt!

För övrigt så var Student Ski A-W-E-S-O-M-E!!!! Hade så sjukt kul, även om temperaturen lämnade lite att önska. Tror vi hade runt -25 varje dag, det medförde i och för sig strålande sol men att efter ett åk känna att kinderna håller på att mer eller mindre förfrysa, då är det inte lika kul...Men som sagt, det har varit en sinnesjuk resa fylld med hur mycket skoj som helst och till viss del gäller Vad som händer i Hemavan, stannar i Hemavan.

Denna vecka plus nästa är jag ute på praktik på en jättehärlig skola och jag har redan fått hålla en massa lektioner, ska antagligen få hålla alla nästa vecka, så i helgen blir det lite planering. Dessutom ska jag sätta mig och planera lite inför morgondagens lektioner, med tre nya klasser som jag inte haft tidigare, så det ska bli riktigt spännande! Mina fötter är dock lätt döda för alla klasser har skridskor denna vecka och nästa och det var inte direkt nyligt jag åkte skridskor innan denna vecka...men nu är i alla fall mina egna skrillor på väg upp hit, så då kanske det går lite bättre. Man kan ju hoppas!

Nä, nu ska jag bege mig ut i köket och göra mig lite middag, orkade inte äta innan zumban så det blev bara en macka då, vilket gör att jag är ganska sugen nu!

Ha en trevlig torsdagskväll, folks!

Ciao



Bild från i helgen i Hemavan, tror det är fredag natt på väg hem.





Du är alltid bäst <3 Love love love

2012-02-11 » 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback