T.G.I.F

Hellooooooooo folks!

Äntligen fredag, woho!!! Och vilken fredag jag har! Har endast en lektion på min praktik och den börjar 14.00. Tror ni jag tog sovmorgon? Icke! Strax före sju var jag uppe, slängde i mig lite flingor och tog mig sedan bort till IKSU för ett pass Core Control. Är nu hemma igen, har sett ett avsnitt Veronica Mars, ätit en macka och fått i mig en kopp kaffe. En riktigt skön morgon må jag säga. Tänkte jag skulle plugga lite, alternativt börja laga lite kläder, sen ska jag tillbaka till IKSU och gå på Body Pump hade jag tänkt. Lagom till det slutar så blir det lunch uppe på hyllan (förhoppningsvis med lite sällskap) och sen bort till Nolia för sista skridskopasset och likväl sista praktiklektionen. Lite vemodigt, men jag har haft superkul verkligen!

Kvällen har jag inte planerat alls...känns ganska skönt ändå. Ska nog göra mig en god middag och sen ta en lång och härlig dusch, pyssla om mig själv och eventuellt måla naglarna inför morgondagen. Och ja ni, morgondagen kommer bli så awesome så ni anar inte! Berättar mer ikväll om det, hehe!

Jepp, så ser min dag ut, hoppas ni har det lika bra!

Ciao








Men jooo berätta :D Jag ska också måla naglarna tror jag. Det var ett tag sedan.

2012-02-17 » 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback