Plågsamt och varmt

Smärtsamma hälsningar till min omgivning!

Just nu känner jag mig riktigt ynklig och samtidigt arg på mig själv. Var tvungen att gå hem från min VFU idag...på grund av mensvärk?! Hallå liksom! Jag kände mig som världens jävla mes! Försökte verkligen härda ut, satt framåtlutad och körde typ förlossningsandning, haha, men det hjälpte inte...och inte hade jag någon tablett med mig heller. Det gick över där ett tag typ en halvtimme innan lektionen skulle börja, så jag tänkte, kanon, det kanske går! Men då gjorde sig min kvinnlighet påmind igen med buller och bång och jag var fan ytterst nära att börja grina...som tur är var min LLU förstående och sa åt mig att gå hem, så det gjorde jag. Det var en jävla lång resa hem kan jag säga...

När jag väl kom innanför dörren var jag snabb som fan in i badrummet där jag har mina mediciner och annat småjox, och upptäcker till min fasa att jag inteh ar några tabletter där heller! Panik! Så första timmen hemma spenderades med värmekudde i sängen tills det släppte så pass att jag kunde gå på ICA. Så nu sitter jag här med kudden på magen och har tryckt i mig en Ibumetin. Ska göra en kopp te och dra igång en film och bara tycka synd om mig själv...idag tycker jag faktiskt jag kan få göra det!

Och för att undvika onödiga kommentarer: Jag har väldigt hög smärttröskel, men det här var nästintill så att jag inte kunde sitta rakt utan att få känslan av att någon körde en kniv i magen, så spar mig elaka kommentarer!

Hoppas ni läsare har en trevligare eftermiddag!

Ciao






Men du, jag känner igen mig som fan! Jag brukar tåla hur mycket som helst, men igår och i förrgår. Jag låg bara, blek som ett lakan och hatade mitt liv typ..



den kostade 200 spänn på REA. Så skynda skynda om den ska finnas kvar :D

2012-02-13 » 19:45:42

Jag tycker inte att du är härmis, jag är GLAD att du är härmis. Då känns det som att du gillar mina kläder ^^

2012-02-14 » 12:08:45

Ha en fin dag! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-02-14 » 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback