Isvaksbad

Godmorgon folk!

Idag är det en ganska spännande dag, idag är det nämligen isvaksbad på schemat. Jag är sjukt taggad på detta men nu känner jag också att jag är hiskeligt nervös...magen bara fladdrar, haha! Lite konstigt, jag har ju nästan gjort detta förut så jag vet på ett ungefär hur det känns. Men men, det är ju några år sedan, kanske är därför. Plus att det är nytt ställe och nytt folk. Men alla i klassen ska ju göra det så det känns ändå bra.

Så ja, jag ska ta med kameran och förhoppningsvis kan jag knäppa några bilder så får ni se i eftermiddag!

Tills dess, ha en bra onsdag, kära läsare!

Ciao



Random bild på isvak från Google






sv: okej, jag åt ingen semla, hade migrän hela gårdagen :( BUhuhu.. :'( Men nu är jag mer på benen igen :)

2012-02-22 » 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback