Himlen är oskyldigt blå

God kväll läsare!

Idag har det varit fantastiskt väder här i Umeå. Solen har strålat och temperaturen varit strax under nollan. Själv började jag denna dag med en natt fylld av lite för lite sömn, men det blev bättre med en god brunch och lite Burlesque till. Alltså, den filmen är mm-mm-mmm! Älskar den!

Fortsatte dagen med en promenad i det härliga vädret med musik i öronen och bara njöt. Sen jag kom hem har jag dock inte gjort mycket vettigt, har mest dansat runt här i rummet och småplockat lite i hopp om att få ett rent rum, haha! Ska plocka lite till, sen ska dammsugaren fram och sängen bäddas rent i. Ska bli skönt att krypa ner i sängen ikväll nyduschad i rena lakan.

Men ja, det var min lilla dag än så länge, tror inte så mycket mer spännande kommer hända tyvärr, haha! Men ibland är det just såna dagar man behöver!

Nu ska jag återgå till mitt plock, toodles!

Ciao








Svar: Va fin du är! Jag ska försöka uppfylla en av de drömmar jag haft sedan jag var liten och jag känner att jag behöver fokusera helt 100% för att de verkligen ska gå vägen för mig. Just nu så kommer jag ha paus fram till sista veckan i Februari då kommer de komma upp lite inlägg men jag kommer inte sluta blogga på hel tid eller så. Men känner bara att jag verkligen behöver ta tag i mig själv och mitt liv innan det är för sent (:

2012-02-12 » 20:44:07

Det ser fantastiskt ut <3

2012-02-12 » 23:27:30

jag förstår det. Det ser ut som Narnia <3

2012-02-13 » 12:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback