E-X-P-R-E-S-S, love, sex, ladies no regrets

Jag är så sjukt glad just nu! Har varit och kollat på min bästase finaste Käs när hon haft uppvisning med sin pole-klass, och damn, så himla coolt! Stannade kvar typ en timme efteråt och fick lära mig massa trick och moves av henne, och fler än en sa att jag hade talang! Iiih, glad tjej!

Älskade underbaraste lilla puppan min, tack för denna kväll! ♥

Jag överväger å det kraftigaste att börja träna pole själv, jag vill också kunna! Måste kolla när nästa kurs går i Umeå...tills dess bjuder jag på lite bilder från när jag testade på lite moves.

Enjoy, thank you and goodnight!

Ciao












Åh jag vill också dansa pole, sååååå himla kul det verkar :D

2012-02-25 » 15:11:14

JA! Ja ja ja ja jaaaa!! Det måste vi göra :D

2012-02-26 » 16:57:35

sv: ja, jag hittade sidan polefit och de verkar ha kurser då och då :D

2012-02-27 » 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback