Dancemania

Ett stressigt och otroligt peppad hallå till er läsare!

Lördag idag, som jag längtat! Lovade ju att berätta om dagens planer igår, men det sket sig, jag blev så trött på kvällen att jag slocknade strax efter tio, haha, lite pinsamt...Men det var värt det, var uppe strax före sju imorse och tog mig ut till Biltema för att kolla in lite snygga bilar. Årets upplaga av Kalldrage gick av stapeln, ett rallt för gamla bilar, och ja, rockabilly-bruden min pappa uppfostrade kom fram så jag pallrade mig dit, hälsade på två jag kände som skulle köra samt tog lite bilder. En bra start på dagen!

Och min dag kommer nu fortsätta i dansens tecken, BIG TIME! Dom har dansdag på IKSU och jag har anmält mig till inte mindre än 3 pass. Första går om en halvtimme, då blir det Zumba, sen ett pass SH'BAM vid halv ett och till sist Aerobic Dance klockan tre. Är så taggad så ni anar inte!!!

Ikväll vankas utflyttningsfest och det blir väl dans på kvällen antar jag, bra att jag värmt upp då, hehe!

Men nä, nu måste jag öka lite, toabesök, packa lilla väskan och byta om. Hoppas ni läsare får en lika fantastisk dag som jag tänker ha!

Ciao








Tre pass på en dag? :O Är det verkligen nyttigt?

2012-02-19 » 23:27:17

sv: haha, ja, du vet nog bäst :D <3

2012-02-20 » 14:47:26

sv: Ja :) Ska du äta någon semla idag då? Jag blev precis påmind om att det är fettisdagen idag, haha ;P

2012-02-21 » 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback