Dagen då hjärtat var i fokus

Hej alla glada!

Onsdag idag, och igår var det alla hjärtans dag. Som singel hade jag ju inga direkta planer som kanske många med respektive hade, men mig gjorde det inte så mycket. Min dag bestod av 4 lyckade skridskopass på praktiken och lite småprat med min förra LLU som jobbar på samma skola som min nuvarande. Vi pratade lite om eventuellt vikkande framöver, woop woop!

Efter det så tog jag en härlig promenad hem i solskenet och kom hem till världens finaste grej. I mitt postfack väntade ett paket ifrån min kära mor. Yey, eftersänd post, tänkte jag! Men icke, det var en jättefin alla hjärtans dags-present och ett superfint kort! Jag blev så glad att jag nästan började grina, haha!



Peppad till tusen tog jag mig till IKSU och körde på gymet i en och en halv timme, kändes riktigt bra! Kom hem igen och var hungrig som jag vet inte vad haha! Så jag gjorde mig lite mat, sen gick jag faktiskt tillbaka till IKSU och gick på ett pass Zumba. Gissa om jag vart glad av det! Flinade tamefan igenom passet och gick nöjt hem och ställde mig i duschen efteråt.

Lagom till jag var klar hade jag tid att göra mig lite varma hallon och glass och kunde sen nöjt sätta mig och kolla på dubbla avsnitt av Project Runway och sen lägga mig och sova. Så ja, min hjärtedag var en gigantisk succé tycker jag, trots att den spenderades ensam!

Just nu pumpar musiken och jag ska byta om för ännu ett besök på IKSU för lite crosstrainer och sen ett pass Core Control, känns bra!

Hoppas ni har en bra dag, finaste!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback