Sickly prickly

Hej hopp i lingonskogen!

Dålig uppdatering har det varit, jag har umgåtts med familjen nu under påsk, men sen drabbades jag än en gång av Sundsvallssyndromet. Jag är alltså sjuk...

Jag lyckas då alltid bli sjuk när jag kommer till Sundsvall, det är som om staden inte vill ha mig här...kan inte förstå vad jag har gjort för att förtjäna detta, haha! Tror dock att det beror mycket på att både mamma och pappa var krassliga när jag kom hem hit så det har väl inverkat lite. Men man får göra det bästa av det, så om mindre än en timme ska jag iväg till frissan och kapa till håret och sen ner till stan för att träffa en killkompis. Förutsatt att jag orkar förstås, har börjat hosta en massa nu på morgonen så jag är ganska orkeslös...men eftersom jag åker hem imorgon så känner jag att det här är ju den enda chansen att träffa honom så jag får väl ta på mig ett gameface och trolal fram lite ork!

Men ja, först ska hunden rastas och jag ska byta om, sen bort till frissan!

Ciao






Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D Allt bra idag btw? ^^

2012-04-17 » 06:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback