Påskpresent till mina läsare

Bara för skojs skull så tänkte jag slänga upp en liten lista som en liten påskpresent till mina läsare. Själv sitter jag i soffan med mor och far och chillar, väldigt nice!


Namn: Madelene Larsson
Ålder: 21, snart 22
Längd: 1.70 m
Sko-storlek: 36-37
Född: 16 maj
Bor: Umeå
Gör just nu: Chillar i soffan med mor och far

Allmänna frågor.
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, omtänksam, social
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Sätter ofta alla andra före mig själv vilket leder till att jag själv mår dåligt, nojig, självkritisk (har dock blivit bättre, alltså mindre kritisk)
Vad är du rädd för: Spindlar, höjder och att någon i min närhet ska dö eller skadas allvarligt
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min rumpa, mina ögon, mina axlar och min personlighet
Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte haft så många jobb, men i somras var jag ledsagare vilket var väldigt kul och lärorikt
Har du körkort och egen bil: Har körkort men lånar bara mammas och pappas bilar hehe
När tar du ditt körkort: 2009 tog jag körkort
När grät du senast: Igår
När skrattade du senast: För ett tag sen bara, skrattar ganska ofta
Vem åkte du bil med sist: Pappa
Vem åt du mat med sist: Föräldrarna
Vem sov du hos sist: Eftersom jag kom hem till familjen igår får jag väl svara mamma och pappa
Vem sov hos dig sist: Fredrik, en kompis
Vad var du rädd för när du var liten: Hundar
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Skådespelerska
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Typ två gånger kanske...
Värsta smärtan du råkat ut för: Psykisk smärta + mensvärk
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min flytt till Umeå som har innefattat så sjukt mycket kul saker + mina vänner och familj
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Många saker, bland annat när min "Gammo" dog
Har du någonsin sportat: Jepp, sportar mycket och ofta
Någon du ser upp till: Min kära mor
Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, nycklar, mobil, penna
Har du varit utomlands någon gång: Jepp, har blivit några gånger
Vilken plats var finast: Hmm...grekland eller USA, fast av olika anledningar
Största stad/städer du varit i: Bra fråga...Philadelphia, USA?

Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Aldrig tyngre droger
Rökt: Vattenpipa en gång
Snusat: Aldrig
Druckit: Ja, det har jag gjort några gånger
Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen, men planerar en tatuering den dag jag får råd haha
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Ytterst olika, har typ ingen urtyp...men snäll, omtänksam och lite galen...har statistiskt sett en dragning åt blondiner haha
Finaste komplimang du fått: Blir alltid glad för komplimanger, men säger någon till mig att jag är vacker brukar jag bli väldigt varm
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Jo, har ju gjort slut...
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Alltför många gånger
Har du någonsin fejkat en orgasm: Pinsamt nog, ja...
Hur många sex-partners har du haft: Vill inte svara det exakta antalet, men det är mer än två

Antingen-eller-frågor:
  
Storstad eller landet: Mellanstor stad
Hamburgare eller pizza: Beror på vad jag är sugen på
Kött eller fisk: Olika beroende på många saker
Hund eller katt: Älskar katter, men gillar hundar också
Aftonbladet eller Expressen: Skvallerbloggar haha!
McDonalds eller MAX: MAX!!!
Vin eller Öl: Öl för det mesta
Charter- eller skidsemester: Båda
Sverige eller Utlandet: Jag gillar Sverige
Sport eller nyheter: Sport!!!
Hockey eller fotboll: Hockey, mer action!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Som sagt, verkar ha en dragning åt blondin-hållet, men jag gillar vekligen mörka killar
Sommar eller vinter: Båda har sin charm, men jag tror sommar står jag ut med längre
Vår eller höst: Båda här med
Flyg eller tåg: Tåg är lite roligare tycker jag
Bil eller buss: Bil


Jepp, det var mina svar! Feel free to copy och svara själva. Nu ska jag återgå till mor och far!

Glad påsk mina fina läsare!!!

Ciao



Bjuder på ännu en Hemavan-bild! Snygg tjej!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback