Party´s in my head

God kväll kära folket!

Hela den här dagen hade gärna fått försvunnit...tycker jag har gått som i trans hela dagen, huvudet har snurrat och bultat, och kvällen har väl varit mest bara...blah.

Som ni märker så är jag inte tillbaka till mitt gamla jag än, kommer nog inte vara det förrän kanske efter helgen då jag fått vara med föräldrarna lite och gosa med hunden! ♥ Min handledare var vänlig nog att låta mig smita tidigare imorgon så jag hinner med en tidigare buss hem, känns riktigt nice så det tackar vi för. Sitter och funderar på om det är något jag glömt att packa, måste ju ha med allt på praktiken imorgon då jag går direkt till busstationen därifrån, det är typ bara 100 meter.

För övrigt så är det en kille i min korre som skulle ha fest ikväll...med sporttema. Jag vet väl inte om jag är så pepp på det alls, men jag har faktiskt ansträngt mig och är rätt nöjd med resultatet. Blir dock inget drickande för mig, skulle kännas lite (mycket!!!) fel att komma bakis till praktiken imorgon, haha! Problemet är att när jag gick för att knacka på så öppnade ingen...wtf, liksom??? Oh well, musik i öronen ett tag nu så går jag dit och knackar på igen. Kan han gissa vad jag ska föreställa så är jag med på festen, annars tror jag banne mig jag går och sover haha!

Ha en härlig onsdag/lill-lördag kväll, läsare!

Ciao



Party-girl!





Svar: Jag pratade med en tjej i min klass och hon sa att jag ska ligga på 1200 kalorier istället så höjer med 200 (:

2012-04-05 » 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback