I´m back

Hej allihopa!

Tillbaka igen efter en hel veckas uppehåll. Och ja, jag menar det. Jag är tillbaka!

Jag mår inte helt 100% än, men tro mig när jag säger att jag mår mycket bättre än vad jag gjorde sist jag skrev. Det har rett upp sig lite i min skalle och några av mina omgivande problem har löst sig, vilket känns så vannsinnigt skönt! Det är fan inte kul att ha sånt hängande över sig!

Men i alla fall, jag är som sagt inte på topp riktigt än, men jag tar mig sakta men säkert dit. Vill tacka alla i min närhet som har hjälpt mig genom detta, det betyder så himla mycket! ♥

Nu ska jag se till att resten av veckan blir bara lugn och skön. Lite stress kommer det bli med praktiken, det är mycket lektioner nu sista två dagarna på veckan, men det är värt det! På fredag ska jag dessutom få vara vikarie i en klass och sen på kvällen kommer min fina farmor hit och stannar till på söndag. Så förståeligt så blir det en lugn helg, vi ska bara må gott tillsammans, gå på stan, äta ute och kanske gå på bio. Kommer bli riktigt mysigt tror jag!

Just nu ska jag göra mig en kopp te tror jag och fortsätta skriva lite rapport, alternativt börja på min lektionsplanering inför nästa veckas VFU-besök, sen kommer en kompis över senare så det lär väl bli lite babbel och sånt då.

Men jag önskar mina läsare en trevlig kväll!

Ciao



En lite knasig bild från årets vårsittning förra lördagen!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback