Ett liv i mörker

Hej allesammans.

Min uppdatering suger hästballe just nu och kommer nog tyvärr göra det ett tag. Mitt liv är nämligen ett totalt mentalt kaos just nu där nästan den enda ljuspunkten är praktiken. Barnen är så himla goa så man kan inte annat än vara glad. Idag var det en av tjejerna som kommenterade att jag klippt mig och sa att det var skitsnyggt, och jag citerar: "Jag skulle kunna säga det typ...50 gånger, det är skitsnyggt!!!" Gissa om jag ville bara krama om henne och ta med henne hem?! Gotjejen!

I alla fall, tills det har rett upp sig i min skalle någorlunda får ni väl läsa andra bloggar, kolla in de som finns på min länksida, världens finaste folk! ♥

Nu blir det ombyte och lite chill, sen ska jag på IKSU och gå på Cardio Training med Malin, får se om det rensar upp i skallen lite!

Ciao

Och för er som är nyfikna, så här ser min nya frippa ut!








Önskar dig en fortsatt bra tisdag :D

2012-04-17 » 18:48:27

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-17 » 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback