Dagens uppdate

God kväll!

Dagens praktik har flutit på bra, bokstavligt talat, idag fick även jag plumsa i böljan blå. Hade dykträning med en klass, tror det var ganska uppskattat, både av dom och av min LLU. Sen hade jag faktiskt lovat en av tjejerna att jag skulle busa med dom deras sista lektion och ja, inte är jag den som säger nej till lite vattenbus. Så jag har haft en riktigt bra dag på praktiken idag!

Enda minuset idag är väl vädret, det har regnat till och från hela dagen, det suger lite...men hellre regn än snö, big time! Börjar bli väldigt less på all snö nu. Men jag har hört rykten om att det ska bli sol och ganska varmt på lördag, kommer bli kung att ta med farmor på stan då, woho!

Men först ska fredagen genomlidas, eller njutas av! Tre pass bad, sen blir det lite rapportskrivning i lärarrummet och sen ska jag få vikka! Kommer bli hur spännande soim helst, är sjukt taggad! Och inte idrott denna gång, ännu mer spännande! Tur att hon gjort i ordning uppgifter till eleverna, hehe...

Oh well, efter det kanske det blir lite träning sen ska min söta farmor hämtas upp på busstationen. Men for now så säger jag tack och hej, för jag ska hämta snabeldraken och dammsuga bort all jävla sand som jag drar med mig in på dagarna samt städa undan lite till.

Trevlig kväll på er!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback