Bad day means work out!

Hemma från ännu en praktikdag full med bus. Hade endast två lektioner så mellan dessa tog jag mig en lång promenad runt Hälsans stig med go musik i öronen och solglajjorna på näsan. Solen har skinit (?) hela dagen fram tills typ nu, för nu verkar det har mulnat på lite. Ganska skönt, jag tror jag behövde lite D-vitamin i kroppen. Hela dagen har bara känts lite tung och jobbig av olika anledningar, sånt jag inte vill gå in på här, men det känns allt anant än bra just nu, vilket började redan igår och resulterade i alldeles för lite sömn inatt.

Nåja, förhoppningsvis kommer det bli bättre om några dagar, eller nån vecka, vi får se. Just nu försöker jag sysselsätta mig lagom mycket för att slippa ägna det några tankar, så det blir mycket träning fram till torsdag då jag sätter mig på bussen och far hem till familjen i Sundsvall för lite påsklov. Känns som att det ska bli förbaskat skönt just nu!

Men som sagt, mycket träning blir det. Igår blev det dubbelpass med både SH'BAM och Bodypump och ikväll blir det Cardio Training med bästa Mallan. Kvällen ska spenderas framför Project Runway och försöka ladda inför morgondagen som blir den första någorlunda jobbiga dagen denna vecka. Har lektioner från 8.20 ända till 15.00. Som sagt, tur att man trivs med människorna som jobabr där!

Ha en skön tisdagskväll fina läsare!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback