1:a april

God kväll kära värld!

För tillfället kan jag säga att jag är lite lätt jätteless!

Förklaring?

Det har fucking snöat hela dagen!!! Och jag skämtar inte!!!

Blä säger jag bara! Jag har inget emot vintern, jag gillar snö, men nu är det banne mig april, nu ska våren komma tycker jag! Jag som tänkte ta en lång promenad med bra musik idag. Det enda jag gick var bort till ICA för att panta och köpa mjölk. Hurtigt indeed...och med snöstorm i ansiktet.

Så min dag har spenderats framför min datorskärm med en rapport som finjusterats till sin slutgiltliga form. Eller ja, i stort sett. Har skickat den till mina brudar som jag skriver med så dom får tycka lite, sen får jag väl pilla lite till innan jag kan skicka in den slutgiltligt.

För tillfället funderar jag på att göra mig en kopp te och bara slappa lite och ladda inför kommande vecka. Praktik står på schemat, ska bli ytterst spännande, och framförallt kul att få komma tillbaka. Jag fick ju byta plats men det ordnade sig så jag fick vara hos samma lärare jag var hos i höstas, känns riktigt bra då vi kompade bra!

Hur som helst, te var det!

Ha en fin söndagskväll!

Ciao



Ge mig sol och vår!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback