Varför packar du din väska?

För jag ska flytta!!!

Fredag, äntligen, får jag flytta till ett mer eller mindre permanent boende i en mysig studentkorridor på Ålidhem, jag längtar sönder!

Håller nu på att packa ihop alla mina kläder och saker som jag haft här så vi bara behöver hämta det på fredag när vi komemr upp. Med vi menar jag mig själv och min mami som ska hjälpa mig att flytta in i min nya lya. Imorgon återvänder jag söderut för att packa ner resten av mitt liv och ta alla mina möbler för att kunna känna mig som hemma i rummet. På fredag återvänder jag sen norrut med allt i släptåg och flyttar in i min nya lya, bjuder mamma på middag och inviger sängens nya placering.

Uffa, jag vill typ flytta nu!

Oh well, en sak i taget, då brukar det bli bäst.

Ciao









Svar: Jag är 162 cm lång och jag kan ha den som klänning :P Den är som en kortklänning men de går ju att sitta osv i den utan att visa rumpan :P



Här har du en bild när jag har den på: http://dixiwonderland.com/2011/july/me-and-kia.html#comment

2011-09-27 » 21:23:19

Svar: Du får maila mig isåfall så jag kan skicka uppgifterna till dig ;D

2011-09-27 » 22:13:55

Hej. Jag måste ha ett svar idag om du ska ha den vita klänningen eller inte? 2 av mina vänner har nämligen kontaktat mig angående den (: Skicka ett mail med din adress osv om du ska ha den så får du mina konto uppgifter.

2011-09-28 » 11:28:03

Svar: Okej då gör jag de (:

2011-09-28 » 15:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback