Update

Hej allihopa!

Det känns verkligen som år och dar sen sist jag skrev ett inlägg, har fått skäll av Käs, som sen hon skaffat ny blogg uppdaterar bra mycket mer än mig, haha! Anledningen kan väl tillskrivas att jag haft mycket i skolan och uppepå det en massa goa nollningsaktiviteter! Jag säger då det, våra nollor är totalt suveräna!

Just nu sitter jag och njuter av att min dator är snabb och härlig igen! Var till Jonte igår, en klasskompis, och bjöd honom och hans tjej på fika mot att han formaterade om min dator, som jag som är totalt oteknisk inte klarar själv. Så nu har jag blivit av med all skit jag hade på datorn samt har ett nytt operativsystem jag ska försöka lära mig, men det är väldigt likt mitt gamla så det är nog ganska lugnt.

I övrigt då? Jaa...imorgon vankas surströmmingssittning (jag hatar fiskhelvetet och jag ska vara med och fixa, yippie!) och jag lider just nu av jobbig förstoppning. Inte det roligaste att veta kanske, haha, men så är det i alla fall. Spotify är min vän och jag väntar med spänning på handbollen som börjar vid åtta, ska bli kul att kolla lite sånt igen!

Ska bli lite bättre på att uppdatera, men for the moment säger jag tack och hej!

Ciao



En fin bild från min visit i Göteborg hos Käs!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback