Murphy

För er som aldrig hört talas om Murphys lag så ska jag ge er en liten sammanfattning: Om något går bra så måste något sedan gå dåligt.

Jag och mr Murphy verkar vara bästa vänner!

Glad och lycklig åker jag upp till Umeå och ska titta på ett eventuellt framtida boende. Kommer dit, inser att det är ett stort missföstånd alltihop och blir ledsen. Åker till en vän för att sova över så jag kan träffa mina fina klassisar på fredagen och blir då uppringd av en tjej som vill dela sin lägenhet med mig. Glad i hågen åker jag dit, allt klickar, lägenheten är underbar...men jag kan inte flytta in förrän den förra flyttar ut. Skit. Åker hem till Sundsvall för att packa grejor och försöka hitta ett boende tills jag får flytta in. Varenda jävla vandrarhem är bokat! Less tjej. Blir, efter jag bokat ett rum för sön-ons, uppringd av en kvinna som vill hyra ut ett rum omgående. Hallelujah är bara förnamnet! Packar saker och sätter mig på bussen till Umeå (detta är nu imorse) och styr kosan norrut. Kommer fram till Umeå och upptäcker att nån jävel tagit min ena väska...med alla mina kläder!!!

 

Så ja...har en vecka nu som jag bara har dom kläder jag har på mig att bo i, tills mamma och pappa komemr upp nästa helg med resten av mina kläder. Yippie!

 

Positivt i det hela är väl att kvinnan jag bor hos är helt underbar, hur go som helst! Och imorgon får jag träffa klassen, som jag har längtat! Hoppas hoppas hoppas att det kan ske något mirakel och att någon lämnar in min väska till polisen eller nåt så jag kan få tillbaka mina saker, herregud, jag har fan viktiga saker i den där väskan!!!

 

Nä, nu ska jag bädda och sen får vi se vad jag orkar med innan det är dags att sova.

 

Ha det så bra mina fina och stay away from Murphy!!!

 

Ciao


 






sv: jag köper dem från happy hair :D Men jag får fårn frisören till ett värde av 6000 kronor också, från landstinget ^^

2011-09-04 » 21:00:20

Vilket trassel med boende förresten. Behöver du låna kläder kan du väl sms:a, vi borde väl ha typ samma storlek du och jag.

2011-09-05 » 00:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback