Pain in my ass

Aj, aj, aj, aaaaaj!

Min röv gör jätteont! Och axlar/skuldror ömmar lite också. Man kan säga att det märks att jag bara suttit på ärslet och pluggat hela veckan. Jag undrar vad jag tänkte med när jag fick för mig att köra dubbel-pass idag? Fick jag frispel av allt pluggande? Tillfällig sinnesförvirring? Plötslig jättelust att träna?

Haha aja, känns ändå bra att faktiskt ha gjort något, men tame tusan vad ont jag kommer ha imorgon...

För övrigt så har jag beslutat mig idag. Det blir hemfärd söderut för mig i helgen. Jag har tragglat fysiologi så mycket nu så jag behöver lite annat att tänka på. Mamma skulle tydligen ta ledigt imorgon så jag ska spendera dagen med henne, kommer bli jättemys! ♥

På lördag vankas fest hos Käs med massa roligt folk, bäde känt och okänt, är så himla taggad! En lite sen Halloween-fest vilket såklart innebär maskerad! Jag ligger och väger mellan att vara en rivig kissekatt och en sexy angel. Vi får se vad det blir helt enkelt...eller så tar jag med min fina hemsydda kostym och är en orienteringskontroll! HAHA!

Men nej, nu ska jag duscha, jag luktar fan apa! Sen blir det packa väskan och sen...får vi se om jag orkar mer, haha!

Ha en bra kväll kära läsare!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback