En shopaholics bekännelser

Okej, jag erkänner, jag tror jag är en shopaholic!

Har nu klickat hem lite kläder från Nelly (igen!) och jag blir typ lika förbannad på mig själv varje gång jag gör det haha! Jag borde verkligen spara mina slantar istället...till mitt försvar så är det här saker jag behöver. Nya byxor, strumpisar och en tjocktröja som var riktigt snygg! Att det sen blev en liten topp var väl inte det bästa...men den var på rea så det vart ju lite billigare i allla fall!

Väntar på att få prata med min lilla mmurva Käs litegrann sen ska jag kasta mig i duschen innan jag kryper till kojs. Positivt för dagen är att jag börjar komma nånvart med pluggeriet! Men som Thiman sa på vägen hem: det är lite synd att vi bara läser en grundkurs, man får ingen djupare förståelse. Jag sa direkt att jag bara var glad för att det inte var mer, men ju mer jag tänker på det så ser jag en poäng i det hela...men hur sjukt mycket längre tid och större tenta skulle man inte ha då? Fy fasen...

Aja, två dagar till av intensivplugg så hoppas jag att det mesta sitter så jag kan åka hem till familjen och mina vänner!

För övrigt fyller min älskade far år idag, stort grattis till honom! ♥

Nu blir det lite musik till murra ringer, ha det gott!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback