Dance your ass off

Hej hopp och godkväll!

Sitter med en kopp te och digestive-kex med ost och varvar ner lite efter kvällens träning. Ett pass med Body Pump, med lite extra vikter som grädde på moset, jag utmanade mig själv, stolt flicka! Efter det blev det ett pass zumba som jag inte testat tidigare men som jag hört ska vara riktigt bra, och det var det! Men ack så jobbigt! Nästa gång blir det definitivt inte BP före...det här passet var mycket snabbare och mer intensivt än det som jag brukar gå på på torsdagar. Men men, kul var det! Det kommer kännas i lill-röva imorgon kan jag lova!

Imorgon börjar nästa moment i Idrott och Hälsa III, nämligen idrotten i sig! Yippie! Är jättetaggad men har sett att vi har en hel massa uppgifter, blööh...nåja, vi slipepr ha en tenta i alla fall! Så ja, jag skrev idrottens sista tenta igår, och fy fan vad det kändes uselt... Jag hoppas verkligen på ett G men jag är mer beredd på att åka på en omtenta. Men vi får se, för tillfället laddar jag inför helgens roligheter samt torsdagens VFU då jag ska hålla mina första riktiga lektioner! Hjälp vad nervös jag är, men det ska nog gå bra. Nervositet är väl ett sunt tecken?

Aja, nu ska jag dricka upp mitt te och sen blir det en dusch innan jag lägger mig.

Trevlig tisdagskväll på er goa läsare!

Ciao



Vi kör en sommarbild från GF med mig och Louise! ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback