Tisdag 24:e maj

Blåsiga hej från Umeå. Det blåser storm ute och det tar bort känslan av att det är sommar snart...lägg sedan till att det regnat på förmiddagen och man får en lite klen sommartro. Plus dock är att nu skiner solen! Men det blåser in i he**ete ändå...

Kvällen ska spenderas hos Sofia med flickorna i klassen, grill och chill står på schemat och jag är ganska så pepp! Har fått tillbaka lite energi nu så jag är lite mer på G än tidigare. Vette tusan vad som hände med mig i helgen, men jag antar att det är avslappning efter tentan kombinerat med dåligt med träning som gör det. Anyhow, ska dricka upp mitt kaffe och sen ska jag faktiskt dra fram symaskinen för jag måste fixa till min klänning som jag tänkte ha ikväll. Det är en långklänning som är...ja, lång! Den är lite för lång, därför tänkte jag korta av den nu när jag har lite tid över, så slipper jag göra det i sen in på sommarlovet. Funderar på att köra lite hippie-stuk ikväll men vi får se, jag är inte riktigt ett stort fan av det...

Men på återseende!

Ciao

 

Bjuder på en "fin" bild från i fredags: här hade jag precis fått bekräftat att jag skulle delta i "Irländsk julafton", något jag är riktigt usel på till och med i nyktert tillstånd...(PS. jag vann inte...DS.)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback