Kläder för alla väder

Godmorgon läsare!

Solen skiner från himlen idag, vad är då bättre än lite fotboll med världens bästa klass?

Fast först ska jag masa mig iväg till IKSU ett tag för att plugga, eller jag kanske sätter mig på baksidan...? Baksidan är lockande....solig. Jag tror dom klarar sig utan mig, hehe! Det får bli fotboll sen istället. Ska se till att ta tag i plugget ordentligt nu så jag kan klara tentan.

För övrigt så har jag lite kli i fingrarna...efter Avanna-plagg. Såg att mitt favorit-linne var i lager på outlet, kollade det typ i måndags, och nu är det slut! Buuhuuuuu!!! Grin-olle 2000 säger jag bara...det hade varit min självförtroendekick i sommar...lätt, nu när jag insett mitt värde. Istället har jag funderingar på de andra två, men jag måste spara inför sommaren nu på fall att jag inte får något jobb, och det suger! Men kanske jag kan unna mig ett...vilket tycker ni, läsare?

Och nu fungerar inte bilderna att ladda upp...typiskt...

Men antingen det här eller det här!

Nu ska jag ut i solen och plugga!

Ciao







Svar: Det kommer nog inte vara någon fara. Jag äter flera gånger om dagen samt tränar flera gånger om dagen men jag kommer inte bli viktfixerad ;D

2011-05-18 » 09:54:03

den gula bikinin köpte jag strl 42 på bhdelen o 38 på trosan.

kommer dock nog kapa ryggbanden och sätta dit knapp eller spänne istället.



kram

2011-05-18 » 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback