Helg-att-göra-lista

* Tvätta
* Diska
* Städa
* Storhandla
* Hämta kusin
* Betala räkningar
* Plugga, plugga, plugga...


Sådär ser min helg ut, ungefär i samma ordning. Ska slänga igång en maskin nu innan jag åker iväg och handlar, sen ta tag i disken och plocka lite på rummet innan jag ska hämta min kusin på NUS. Ska bli kul att få lite sällskap ett tag, även om jag borde ägna dagarna åt att plugga som fasen inför kommande tenta. Men men, ett break är väl alltid bra...

Fast ärligt så fick jag ett break redan igår kväll då jag var på bio med några killar ur klassen. Vi kollade nya Fast & Furious-filmen Fast Five och jag säger bara: värt pengarna! Okej, det kanske är lite mer våld än i de andra filmerna, men gud så kul det var att få återse gamla karaktärer...aja, jag ska inte avslöja för mycket, men bra var den i alla fall. Och lite kul kändes det att sitta där med killarna i salongen för det kändes som att jag var som ett litet barn på julafton, satt med asstora ögon och bara njöt, haha!

Aja, nu ska jag fixa mig och gå ner med tvätten!

Ha en trevlig lördag kära läsare!

Ciao

 






du är bäst! Jag ville bara säga det ^^ Men måste säga att dina planer ser ytterst "söndagiga" ut :P

2011-05-07 » 14:59:51

haha ja, det har du rätt i, själv lever jag i kartonger för närvarande ^^

2011-05-09 » 09:15:07

sv: taaack :)

Ses ikväll :D

2011-05-11 » 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback