En lättnadens suck...

...är precis vad jag drar nu. Är hemma sen ett tag efter en tenta som positivt nog kändes ganska lätt, trots att jag inte fattat knappt något medan jag suttit hemma och pluggat. Jag vågar inte hoppas på ett VG, men ett G känns ganska spikat! Wo-to-the-hoo!

Nu ska jag ta det lilla lugna och städa litegrann inför kvällen samt äta lunch. Ikväll kommer goa Julia på besök och då kan man väl inte ha en svinstia på rummet? Höhö! Sen tillbaka till campus för en föreläsning om barn & ungdomars matvanor...känns lite drygt med föreläsning efter tenta, men men...

En rolig sak är också att jag taggar järnet inför helgen, kommer bli en helt fabulös helg känns det som! Party på fredag med mina finaste Sundsvalls-flickor (iaf ursprungligen), sedan lunch hos farmor på lördag och kalas hos moster på kvällen. Söndagen ska användas till att fira mig själv eftersom jag inte är hemma på måndagen. Sen är det väl bara att börja plugga och tagga inför nästa tenta som äger rum nåsta fredag.

Men men, en sak i taget, vi börjar med lunch, annars hungrar jag sönder!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback