Brännbollscupen

Godmorgon läsare!

Idag startar brännbollscupen här i Umeå och det ska jag delta i med hull och hår. Vårt lag kallar sig själv Tammpere Tampongs och ska ha beachtema...trots att väderleksrapporten lovar regn hela helgen, yippie! Har packat allt som behövs för innan vår första match har jag lektion, friidrott på arenan, sen en timme på mig att trycka i mig mat, byta om och ta mig bort till spelplatsen. Tur att man har folk som hittar, men tydligen skulle det inte vara så svårt...

Anyhow, tveksamt om jag kommer kunna blogga nåt under helgen, möjligen att det kommer nåt inlägg på söndag, eventuellt med bilder, eftersom kameran är med! Ska ta med en plastpåse tror jag för skydd, haha!

Aja, ha en bra fredag och en bra helg läsare!

Ciao

 

 






» HANNA

hoppas allt är bra med dig? :)

2011-05-27 » 08:00:33
» HANNA

ja, det är det, men det börjar redan bli bättre :D

2011-05-27 » 10:43:29
» HANNA

jadå :D

2011-05-27 » 17:18:19
» elin

Hej, jag vet att det är fult att kommentera någon annans blogg och göra reklam för sin egen. Men min blogg handlar om ett ämne jag verkligen brinner för.



Det handlar om att man ska acceptera sig själv och älska sig själv även fast man inte ser ut som ''idealet''.



Principen är att man ska skicka in bilder på ens kropp och inspirera andra och hjälpa andra, det går lite trögstartat för mig så jag behöver människor som vill vara med.



Vill du vara med och förändra/förbättra idealet?



Så förlåt för reklamen men hoppas du kikar in och tittar runt en liten sväng iaf. Kram

2011-06-02 » 04:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback