21

Nu är jag officiellt 21 år och 20 minuter gammal. Herregud, det här året mellan 20 och 21 har gått så helvetes jävla fort! Det känns som att det var igår jag bestämde mig för att flytta till Umeå och plugga, samtidigt som det känns som att jag bott här i 5 år redan, helt sinnes!

Min helg i Sundsvall har varit helt jävla underbar, jag kunde nog inte begära mer, har fått träffa nästan alla som jag dagligen längtar efter där hemma och jag har mått allmänt gott, trots lite stress och ett uns bakfylla. Idag, som då är dagen D, har spenderats med dans och ett seminarium, och nu ska jag bege mig och handla lite smått så ska jag laga mig själv en riktigt fin middag och sen mysa framför CSI.

Har ett antal bilder från festen i fredags, men jag bjuder bara på en, en fin en på mig och min fina Jonna, som jag inte träffat på 3 månader tror jag...

Puss läsare, ha en fortsatt fin dag!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback