Sundsvall calling

Goddag läsare!

Det blev inget inlägg från bussen, och helgen har ägnats åt massa annat så det har inte riktigt blivit av. Nu är jag i alla fall hemma i Sundsvall hos föräldrarna och njuter av lite Sundsvallsluft och umgänge. Tyvärr har väl inte min vistelse börjat överbrivet bra då jag tror jag håller på att bli sjuk, inte okej! Hur kommer det sig att jag alltid lyckas bli sjuk när jag kommer hem hit? Kan nån förklara det?

I alla fall, idag ska jag inte göra alltför mycket, ska ut med hunden på en promenad och sen gå ut till mamma på jobbet för en arbetsintervju. Ikväll så ska jag och mamma iväg och träna och jag hoppas att jag orkar med det, skulle behöva en genomkörare. Har jag tur kanske jag kan få ta ett härligt bad efteråt, hehe!

Jag hoppas att jag kan ta mig i kragen och blogga bättre när jag är här, men jag kan inte lova nåt, känns som att jag är totalt fullbokad hela veckan med saker att göra...

Nåväl, ha en trevlig måndag läsare!

Ciao



 

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback