Söndagstankar

Jag är bara människa, och ibland gör jag misstag. Ingen är perfekt, även om man ofta önskar att man kunde vara det. Mitt liv just nu är...ruggigt bra! Jag går den utbildning jag vill, jag har underbara klasskamrater, jag har en familj som är grymmare än grymmast, släkt som man längtar efter att träffa och riktiga vänner som inte bryr sig om att man ibland är ett rent helvetiskt PMS-monster, om man konstant tjatar om den där snygga skådespelaren eller om man kommer försent till en fika X antal gånger...

Ja, mitt liv är fantastiskt egentligen. Jag vill inte byta. Ändå känns det ibland som att min verklighet faller sönder, det mörka inom mig väller upp till ytan och jag får svårt att andas, får paranoida tankar och oroar mig för allt och alla. Jag hatar mina mörka stunder, men det är oundvikligt att ha dom from time to time, men de har blivit klart färre och jag tackar min omvärld och alla underbara människor och händelser som gjort mig till den jag är! Jag ser på framtiden med ljus, men är medveten om mina mörka sidor!

Nu ska jag lägga mig och sova och fly in i mina drömmar! Imorgon blir det sista lektionen för denna flum-kurs, sen en ledig restrerande vecka! Lovely!

Ciao

 






sv: Tack så hemskt mycket. Jag känner mig så oerhört motiverad och peppad att de är faan itne sant alltså. Jag har väl insett att man inte ska vara rädd för att prova på saker. Jag tror jag kommer klara detta! :)

2011-03-22 » 00:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback