Shopping

Jag vet att det kanske inte är det bästa att shoppa en massa, men till mitt försvar så har jag handlat saker jag har nytta av och saker som jag funderat på att köpa ganska länge. Så here you go, min shopping från min kära hemstad! Jag och mamma hade ju en heldag tillsammans och oj så kul det var, trots att jag var tvärförkyld. Med mamma har jag fan i mig alltid underbart! ♥

 

 

 

Två linnen från BikBok, har alltför lite färg i min garderob...

 



Vit stickad tröja från H&M, har haft ögonen på sen i höstas när vårkatalogen kom!

 

Urgullig pyjamas från Cubus, perfekt för dom gånger man har nattgäster, iaf för mig som vanligtvis sover naken... Lite kul är att tröjan är strl L och shortsen strl S...

 

Friluftsbyxa från Pinewood (köpta på Brandworld) och väska/bag från Accent. Väskan fick jag faktiskt av mamma som sportlovspresent, dock har jag ju inte sportlov utan bara dagar utan föreläsningar, haha!



Två par kilklackar från Skopunkten. Dom till höger kommer bli mina favvoskor i sommar skulle jag tro! Dom vänstra tror jag kommer invigas i helgen på Frida och Nickos inflyttningsfest.

Ja gott folk, det var min Sundsvallsshopping, plus lite småsaker som hårsnoddar, deo och hårsprej, but who cares? Nu ska jag ta tag i lite städning tror jag, sen blir det middag och eventuellt träning ikväll, annars tar vi igen det imorgon!

Ciao






sv: I KNOW! Och vi bor ju nära varandra ändå, du borde komma förbi någon dag :D

2011-03-16 » 16:30:00

Snygga skor! :)

2011-03-28 » 15:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback