Nu och då

Godkväll folket!

Sitter här och gör i princip ingenting...duktig tjej! Tentafråga ett är dock ganska på G men jag har en bit kvar. HAr dessutom tvättat två maskiner och den tredje är på gång nu och klar om typ en timme. Kommer dock ha verkliga problem med denna, för jag har ingenstans att hänga skiten!!! Tvättstugan är full med underkläder och min tvättställning på rummet är full med vita kläder...skit skit skit! Får väl spänna upp en tvättlina tvärs över rummet och hänga allt där haha!

Och nu ska jag klaga lite! Eller klaga och klaga, jag ska klaga och äcklas av mig själv. Kalla mig ytlig, men jag kollade igenom gamla bilder från sista året i gymnasiet och jag säger bara: fy...fasen!

Usch och blä, vad tjock jag var då! Ja, jag är en smula ytlig, iaf vad gäller min vikt...har fått höra så många gånger att jag är tjock och äcklig så det biter sig kvar! Sista året på gymnasiet var ett av mina bästa år på så många sätt, men inte tusan var det mitt bästa skönhetsår...men ja, efterföljande höst tog jag det beslutet: Jag ska aldrig mer väga över 80 kg, såvida jag inte är gravid! Jag vågar inte svära på att jag har hållit det, för jag har inte vägt mig sen jul...jag har ingen våg, och det är medvetet. Jag vill inte veta vad jag väger egentligen, jag vill se förändringen i spegeln och på mina kläder. Och det går åt rätt håll! Just precis nu gör det inte det, men det beror på naturliga orsaker, men i överlag så mår jag så mycket bättre nu än jag gjorde då, känner mig snygg och trivs med mitt utseende! Vill fortsätta såhär och hoppas jag kommer göra det!

 

Tack för ordet!

 

Ciao

 


Bild 1: Salamanca, april 2009
Bild 2: Umeå, januari 2011



Skillnaden på hur jag mår inuti och ser ut utanpå är slående...sjukt egentligen hur mycket som kan förändras på knappt två år!








sv: TACK så mycket :D Ja, vi är ett ganska stort gäng som ska åka, jag är jättepeppad :)



Du har blivit mycket smalare och hela ansiktet lyser upp på den nya bilden. Alla har vi issues, jag tillexempel vågar inte gå i shorts..!

2011-03-02 » 23:17:20

sv: men gud, tack igen, vad rar du är :D

2011-03-03 » 11:49:09

det strålar om dig på den nya bilden! :D

2011-03-04 » 14:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback