Middagsfunderingar och kvällplaner

God söndagkväll på er allihopa!

Visst deltog alla i Earth Hour igår? Jag gjorde det iaf, satt och läste en timme med ljus och sköt till och med upp min dusch till efter timmen...det var nog det enda jag gjorde...eller okej, jag hade faktiskt telefonen igång och påminde alla om detta event samt underhölls av en vän, hehe!

I alla fall, sitter nu och funderar på vad jag ska göra för mat idag, det lutar åt att göra lite kycklingwok alternativt bara kyckling, ris och nån sås till. Och lite grönt I guess, för nyttighetens skull. Sedan ska kvällen spenderas framför How I met your mother samt National Treasure 2 och en kopp te. Imorgon börjar ny kurs, Idrott och hälsa II och jag är jättetaggad! Äntligen idrott igen!!! Vi går ut hårt och om en vecka vid det här laget har jag förhoppningsvis packat allt och är redo för en vecka i Borgafjäll med både skidåkning, bivakbyggande och allmänt bus.

Men ja, det är en hel vecka dit, nu blir det mat!

Ciao

Bild från Hemavan och Student Ski 2011!

 






sv: jag tvingade erik att ge mig massage ;P



Har du några speciella planer i veckan?

2011-03-27 » 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback