Mars

Hej läsare!

Mars månad är inne på sin andra dag och jag sitter och kollar lite skidor på ettan och försöker göra klar det sista på tentan. Senare väntar lite städning och disk och kvällen ska ägnas åt lite tvätt så jag har några kläder att ha med mig hem till Sundsvall. Ska tvätta lite vitt, lite svart och underkläder. Hinner jag så blir det även träningskläder, men det tror jag inte jag hinner, det tar så pass lång tid för varje maskin. Morgondagen ska spenderas med ett studiebesök på VFU:n och sen ska jag packa hela kvällen i princip, göra undan det jag inte hinner få gjort idag samt åka och lämna in fråga 1 och två på tentan. Orkar inte ävlas med att skicka det via post, litar inte riktigt på dom, hehe!

Aperopå mitt "fina" inlägg i måndags, kan glädja med att det känns lite bättre nu, har kravlat mig upp lite ur svackan, men ligger mest i ett dödläge och bara längtar tills jag får krama om min familj igen! Bara två dagar kvar!!!

Nä, nu ska jag ta tag i tenta-fanskapet så det blir gjort, samt senare heja fram Sverige i sprint-staffetterna. Ha det gött, kära läsare!

Ciao









Vad skönt att du mår bättre... och duktiga du som kör tenta all the way :D



sv: tack snälla, vad du är rar :D Ja, haha, du får ursäkta... det är ju inte disneys fel, det är bara jag som är tjurig. Därför ska jag på gayklubb på fredag ;)

2011-03-02 » 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback