Earth Hour 2011

God kväll läsare!

Sitter nu framför dumburken för sista gången för ikväll skulle jag tro...om tjugo minuter släcker jag ner och deltar i Earth hour. Har redan börjat genom att släckt allt utom datorn och äter nu middag med levande ljus, det är riktigt mysigt. Min timme kommer jag nog spendera med att läsa min bok Casanovas kvinna, som handlar om sexmissbruk, i skenet av ljusen.

Jag hoppas mina läsare också medverkar i det här, önskar er lla en riktigt trevlig kväll!

Ciao








Svar: Alla HM´s skor sitter alltid perfekt på mig. De jag har är en storlek 39 och sitter perfect så brukar du ha problem med HM´s skor kommer dessa antagligen inte att passa men du kan ju alltid testa dom ;D

2011-03-27 » 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback