Beslutsångest in progress

Hej folk!

Länge sedan det blev bloggat nu, som vanligt I guess. Jag är inte alls bra på att blogga, sen ibland får jag ryck och vill blogga typ jämnt...men jag kommer nog aldrig bli nån storbloggare i alla fall, haha!

Just nu ägnar jag min tid åt att färdigställa min andra VFU-rapport för att kunna åka iväg och lämna in den plus den andra som är klar. Har bara lite av diskussionen kvar så det lär nog kunna gå. Ikväll väntar zumba som vanligt och eventuellt ett pass core control med Malin, får se hur det blir med det, det gick liksom så långt efter zumban så vi får se...vad helgen bjuder på är också lite av ett mysterium just nu, har lite beslutsångest faktiskt. Antingen blir jag hemma och är med på innebandyturnering på lördag och en eventuell bio imorgon, eller så åker jag bort imorgon och kommer hem på lördag kväll. Har inte helt bestämt mig, måste få prata igenom det med mig själv lite, tänkte ta Malin till hjälp också, så får vi se. I vilket fall så är det lite därför jag ska in med rapporterna idag, på fall att jag åker imorgon så slipper jag bekymra mig för det.

Men nu ska jag ta nya tag och bli klar med skiten, sen kanske jag hinner diska lite innan jag drar bort till campus och sen vidare till IKSU. Stay tuned, folks!

Ciao

Random bild, för att det blåser som fasen ute idag...

 






hej sweetie, hoppas du hinner med att hänga lite nästa vecka? Det var ju tusen år sedan vi sågs.

2011-03-24 » 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback