Oh, what a day

Tjingeling!

Soliga hälsningar och trött tjej! Pappa oljar altanen och jag har precis duschat.
Dagen har spenderats i stort sett i solen hela dagen, först med en lång promenad med hunden, sedan en cykeltur till Birsta för att hadla schampoo och balsam så jag kunde duscha, haha! Kom hem och fick skratta litegrann åt Nanouk, en liten valpis som kom och hälsade på med pappas kusin. Hur kul som helst, hon var livrädd för mig och busade med Mixa en hel massa, fast feg som fan haha! Hon hoppade på Mixa och sen kutade hon tillbaka till husse och gömde sig. Hundar är bra knasiga...

 

Kvällen blir nog ganska lugn, eventuellt blir det en promenad till om jag har tid och lust, annars får jag väl roa mig med datorn eller nåt...fast solen skiner ju så man borde väl vara ute...

 

Oh well, den som lever får se.

 

Ciao

PS. Jag längtar lite till Umeå, bara en parentes! DS.

 






Ursäkta mitt sena svar: jag ska åka till sundsvall om en helg eller två, gå på Ikea och bo på hotell knaust. Kanske du hinner träffas en sväng då? :D

2011-07-21 » 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback