Friday

God eftermiddag/kväll folk och annat löst!

Fredag idag och jag har inget att göra. Har jobbat nu på eftermiddagen och väntar nu på lite mat. Tydligen ska det hämtas kinamat efter lillebrors önskemål. Inte mig emot, hehe!

Aperopå lillebror så fyller han år imorgon, hela 19 blir han, lille pojken. Fast han är ju inte så jävla liten egentligen, närmare två meter lång och väger väl säkert en del...men han kommer alltid vara lillebror, och han blir alltid lika arg när jag påpekar det, mohaha!

Anyhow, i övrigt då? Skriver lite på en eventuell roman (kommer nog aldrig bli så lång), längtar till augusti då det blir huvudstaden med mamma och sen till Göteborg och hälsa på Käs. Sedan är det bara drygt en vecka kvar tills jag flyttar tillbaka till sköna Umeå och får träffa alla mina finaste klasskamrater igen! ♥

Men ja, inte mycket intressant att berätta...kanske därför det inte blir inlägg så ofta...

Ciao




Käs et moi...och en Jonna!






sv: ja men vad bra! Jag saknar dig så mycket :)



Ja fasen, om jag hittar skorna så köper jag dem verkligen. Genast!

2011-07-24 » 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback