En tanke till Norge ♥

God kväll!

Igår vankades party hos Billy, något som slutade med en massa fnitter, vin och snusk-prat, haha! Skämt åsido, jag har lite bilder som ska överföras och en del som ska laddas upp på allmän begäran. Skickar väl upp några här också kanske, men tills vidare får ni nöja er med en halvtråkig bild på hig, haha!

 

För övrigt så kan jag väl säga att jag, liksom många andra, sänder en massa tankar till Norge efter det fruktansvärda attentaten som hänt. Samtidigt måste jag hålla med Anna och säga, kanske lite kyligt, att livet gå vidare. Jag skakas av att det skett så pass nära, men jag känner lika mycket för svältande människor i Afrika, offren för tsunamikatastrofen för några år sedan eller massakern i USA. Missförstå mig rätt, jag är inte hjärtlös, långt ifrån, men det känns som att det finns så mycket mer som borde få den uppmärksamhet som denna händelse fått. Men ja, jag sänder en och annan tanke till offren och deras familjer och glädjer mig åt att han som gjorde detta kommer straffas.

 

Tills vidare, toodles!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback