Alive

Hej folket!

Juli månad och äntligen kan man pusta ut lite. De senaste veckorna har varit intensiva, momor och morfar har flyttat och jag varit med och agerat flytthjälp, från morgon till kväll, därav uppdateringsbrist. Har också börjat jobba och redan gjort två pass. Det är bara en dag i veckan, men ack så kul det är!

I alla fall, väntar på att mamma ska komma hem med matvaror så jag kan börja göra iordning middag, har redan börjat lite men i alla fall...sen ska jag dra ner på Gatufesten och möta lite vänner och njuta av musik och sällskap, glad tjej!

Jag har så mycket att berätta, så mycket funderingar och tankar, skulle lätt kunna fylla en hel bok! Men för tillfället lämnar jag bloggen och njuter av en trevlig kväll!

Hoppas ni förlåter och har en underbar kväll!

Puss

Ciao









Svar: Va gullig du är tack så mycket :D

2011-07-12 » 18:38:50

TACK SNÄLLA DU :) Jag är så less redan... och det har bara gått några veckor.



Tack för länken också, det var trevligt att läsa om någon som också vet hur själsligt jobbigt det är

2011-07-13 » 12:23:11
» ronja

Hejsan!

det skulle betyda väldigt mycket för mig om du kikar in på min blogg och hjälper mig bestämma vilken header jag ska ha :)



kram!! :D

2011-07-14 » 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback