Supersugen

Mörkret har tagit över Sundsvall ännu en gång och jag har parkerat ändan vid datorn. Ledsen att jag inte har varit så flitig de senaste dagarna, men jag får väl bara inse att jag är fruktansvärt lat, haha! Idag har det snöat en massa och det gör det fortfarande så plogbilen har varit ute och kört vilket resulterade i en massiv plogvall utanför huset. Snäll som jag är (host) så gick jag ut och skottade undan lite så iaf bilen får plats och man kan ta sig in och ut ur huset. Jag misstänker dock att det har blivit en ny liten vall då det är säkert fyra timmar sen jag skottade...

Men men, det är smällar man får ta, jag får väl gå ut en runda igen senare. Eller så åker jag och våldgästar lite på handbollsträningen med gamla laget. Underligt att benämna dem som "gamla" laget...men vad gör man? Jag tillhör ju inte laget längre. Eller?

Nåja, jag är iaf sjukt sugen på att få lira lite, men eftersom de har match i helgen så vet jag inte om jag riktigt är välkommen eftersoom jagf inte lirat på så länge, men jag tror jag ska slå en pling till Camilla och se om jag kan få göra ett gästspel. Det vore kul att få träffa tjejerna igen innan jag återvänder norrut igen.

Men ja, jag ska väl hitta på någe att göra tills vidare, måste språka med mamma om det är okej att jag tränar ikväll, samt såklart kontakta Camilla. Vi får se hur det går kära läsare! Stay tuned!

Ciao

Det finns iaf nån som älskar snön...lilla pälspyret Mixa, hehe!






» Julia

Fin vovve! :)

2011-01-21 » 01:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback