Say no more...

 

Mitt gästspel blev ikväll istället och det resulterade i klisterblåsor på sex av tio fingrar. Här är den värsta, nämligen den högra (kasthanden) där blåsorna är inringade med rött...den gröna ringen är också en blåsa, men den hann inte spricka innan jag tejpade över alla fingrar, samt att jag har en på vänster lillfinger som jag inte orkar fota...

 

Men trots detta, samt en väldigt ur-form-Madde, så var det ytterst roligt att få lira lite igen och att få träffa tjejerna, även om mina favoritflickor inte var där, men ack, så fina andra! Kvällens bästa måste ju ha varit efteråt när en av brudarna körde fast i snön tre(?) gånger innan jag och Viktoria hjälpte till och sköt på. Ingen nämnd, ingen glömd, höhö!

 

Nu ska jag smörja mina fingrar lite med aloe vera och sen krama kudden, imorgon är det mycket som ska hinnas med.

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback