Lovekiller

Idag ska jag inte tråka er med vad jag gjort under dagen, jag tänkte berätta om något jag kommit på!


Jag är en lovekiller!


Okej, det krävs väl en förklaring på detta. Den är väl lite komplicerad, men i korta drag kan man väl säga att jag har kommit fram till att jag förstör kärleken för mig själv många gånger, beroende på olika faktorer. Oavsett om det är blyghet, pladdrande eller svartsjuka. Eller okej, jag är inte så himla svartsjuk egentligen, men ibland kan jag ge upp för att jag blir svartsjuk på andra tjejer som umgås med den jag gillar...


Whateva, lite tankar i kvällarna...


Ciao

 






hahaha samma här, jag borde vara en blob ;P



2011-01-24 » 23:05:09

sv: Aah lite till kan de nog bjuda på. Men jag ser verkligen fram emot sommaren, bada och sol de är grejer det! :)



Kärlek är inte lätt alltså, har aldrig varit och kommer nog aldrig bli. Det kommer nog alltid gå i vågor, tyvärr. :)

2011-01-25 » 00:17:06

jag är ganska svartsjuk av mig. Med rätt personer i alla fall :)



sv: haha lorissa loveblob vore rätt coolt att heta ;D

2011-01-25 » 11:18:17

sv: Aah längtar verkligen, fyller 18 i sommar också så det gör att jag längtar ännu mer haha.

Ja exakt man klurar alltid till allting, men det är ibland sånt som händer. Och att repa upp allting är inte alltid lätt heller!

2011-01-25 » 13:31:23

Sv: Tack så mycket :) Vad snäll du är :)

Det ordnar sig nog med kärleken ska du se :)

2011-01-25 » 19:22:10
» Julia

sv; Så är det väl alltid nästan. Jag har inga fördommar emot norrläningar förutom att jag höll på att bli ner slagen av ett gäng tjejer när jag var där uppe i sommras för att jag kom från stockholm, hehe. :P

2011-01-26 » 00:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback