Laugh your ass off

Har haft en awesome kväll hemma hos Kicki och company, muffins fick vi (asgoa!) och det spelades typ förtielva (stavning, haha!) omgångar "med vilda gester" och fy fasen vad jag garvade! Önskade ett tag att jag skippat sminket. Det var alltifrån enkla saker som hand och höna till segelbåt och hängbuksvin(?)...

Hur kul som helst och nu har jag skrattmaterial för flera veckor framöver, alltifrån Fridas ständiga "ooh, ooh, ooh" till Sofias megablöja och Patriks försök att få till det där svinet!

Nu ska jag hoppa i säng, håller på att somna av allt spelande och allt garv!

Ha en fin kväll ni som ska va uppe!

Ciao

 

PS. Har helg nu ja, mohaha! DS.








sv: aah okej då förstår jag. :) okej vad roligt, idrott är kul, språk också men det måste vara svårt. Människor är också mitt mål att jobba med, skulle aldrig klara av att sitta på kontor och skriva hela dagarna, inte min grej. :)



Det där såg ju hemskt gott ut, mums!!

2011-01-26 » 22:58:44
» Julia

sv; ja så är det ju, men som tur är blev jag inte slagen, det är bara fega människor som slåss! :)



Skönt med helg redan, skulle behövas!

2011-01-26 » 23:17:29

sv: Beundrar dom som kan plugga språk, jag kan inte ens engelska hehe. Vad ska du välja för språk då? Eller vad har du valt?



Åhh nej vad jobbigt! Jag är ingen choklad älskare men jag skulle aldrig kunna motstå dom där hehe. :)

2011-01-26 » 23:38:36

sv: Ja men visst det blir ju vad man gör det till också, känner man att man inte kommer klara det redan från början så kan det bli rätt svårt hehe. Vilket sammanträffande, exakt dom språken jag skulle vilja läsa om jag skulle välja språk. :)



Gud så jobbigt, speciellt när man är barn och då stoppar man ju in allt i munnen och smakar på. Eller går och plockar godis ut lådorna i affären haha. ;) Blir du jätte sjuk om du äter choklad?

2011-01-27 » 09:43:09

sv: haha ja, men han är i alla fall väldigt snäll, erik :)



ååååh så himla gott det ser ut

2011-01-27 » 16:41:19

sv: Haha smart det har jag aldrig tänkt på. Jag vill lära mig dom för att jag har massor av kompisar som pratar spanska och sen tycker jag franska är så fint. :)



Aah okej det måste verkligen vara jätte jobbigt! :(

2011-01-27 » 22:57:55

sv: ja men eller hur!? STÖÖÖÖÖÖRT SNYGGT ALLT!

2011-01-27 » 23:04:40
» Julia

sv; haha nja jag har hört att det kan vara så att man gärna vill slå dom hehe. Min lillebror är ju bara två och hur underbar som helst. Fast när mamma jobbar natt och jag måste gå upp om han svarar så är det ganska jobbigt hehe. :P

Måste varit jätte skönt med en lång helg!

2011-01-30 » 19:42:09
» Julia

sv; haha ja exakt. :)

Helgerna går alltid alldeles för fort jag hatar det, inte kul! Man hinner inte sova lika mycket som man vill eller göra allt kul man vill heller. Suger!

2011-02-01 » 00:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback