Kursstart

Goddagens läsare!

Det har varit klent med uppdatering senaste tiden, men förhoppningsvis så blir det bättre nu. Jag kan göra en liten deal med er, börjar ni kommentera mer så börjar jag uppdatera mer. Såg nämligen att jag hade 18 unika besökare igår (wii) men ZERO kommentarer. Behöver inte vara något stort, bara ett litet hej eller nåt så blir jag glad!

Anyhow, idag börjar del 2 i min AUO1-kurs och jag är ganska taggad. Denna kurs börjar våran VFU och personligen är jag riktigt nervös men riktigt taggad, tycker det ska bli spännande! Men VFU:n börjar inte förrän om tre veckor, första ska vi ha massa föreläsningar och några labbar tydligen, får se hur det går.

Så nu ska jag börja rlra mig mot campus, har lektioner hela dagen fram till typ halv fem, så vi får väl se när jag tittar in igen. Tills dess, ha en bra tisdag!

Ciao

 






Jag fattar inte alls vad det är för kurs, bara massa bokstäver ju :O??

2011-01-21 » 13:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback