I´m all alone and I need you now

Hej hopp!

Fyra dagar och mer sen jag skrev sist...min förklaring stavas Filip. En kompis från Sundsvall som kom upp hit på fredag för att förgylla min helg, det var riktigt kul att få snacka av sig rejält nu när nästan alla andra har åkt hem due to våran långa långhelg. I alla fall så blev det en ytterst intressant helg som involverade som sagt mycket snack, kortspel, matlagning och en hel massa biljard. Så nu har jag lärt mig spela biljard också samt träffat mycket nya härliga människor. Och jag har tydligen en liten talang i biljard om man ska tro dem, haha!

I alla fall, idag åkte han hem och lämnade mig här i min ensamhet igen, men jag klagar inte, för på onsdag drar jag till fjällen med SMISK och massa annat folk. Skidor, sprit och dans kommer bli mina ledord deta veckoslut, iaf är det vad jag tror...

Men nu ska jag ner till min lilla tant och låna tvättmaskinen så jag kan få med mig rena kläder, sen ska jag nog göra mig lite middag!

Ha en bra måndagskväll, läsare!

Ciao





Gammal bild från i somras...






sv: Aah det är det, jag har alltid velat kunna franska. :)

Nää förstår det, bäst att vara försiktig då!

2011-01-31 » 23:58:25

vad kul med student ski :D

2011-02-01 » 17:02:41

sv: Yes! :)

Vart bodde du innan du flyttade du tillUmeå då? Eller har du alltid bott där uppe?



Suoer sött linne ju, tycker såna är så fina!

2011-02-01 » 21:18:28

ja men så länge det är fem BRA killar så gör det ju inget :D Jag har i hela mitt liv umgåtts med mest killar :)

2011-02-01 » 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback